Kerjaya

KERJAYA

Kami sentiasa mencari bakat baharu dalam menyertai pasukan kami di George Town World Heritage Incorporated untuk bersama-sama mengurus, melindungi dan mempromosikan Tapak Warisan Dunia UNESCO George Town. Anda akan bekerja dalam persekitaran yang mencabar, namun menyeronokkan, bersama sekumpulan individu yang datang daripada pelbagai budaya, latar belakang dan kepakaran.

Sebelum memohon, anda disarankan untuk mengetahui serba sedikit mengenai organisasi kami, Tapak Warisan Dunia UNESCO George Town, dan bidang kerja kami.

CARA

MEMOHON

  1. Permohonan akan dibuka dari 1 Ogos hingga 31 Ogos 2025.
  2. Sila baca dengan teliti deskripsi tugas dan syarat kelayakan.
  3. Lengkapkan Borang Permohonan Pekerjaan dan hantar.
  4. Hanya pemohon yang disenarai pendek akan dihubungi untuk sesi temu duga.
  5. Untuk sebarang pertanyaan lanjut, sila hubungi hr@gtwhi.com.my.
  6. Hanya permohonan yang dihantar melalui pautan di atas akan dilayan dan dipertimbangkan.

Pembantu Tadbir

  • Memberi tadbir operasi harian syarikat.
  • Menghantar dan mengambil dokumen.
  • Mengurus simpanan fail dan dokumen.
  • Mengurus bahan kitar semula pejabat setiap minggu.

Klik di sini untuk butiran mengenai Deskripsi Tugas

Penolong Pegawai Komunikasi

  • Membantu dari segi publisiti, penjenamaan & strategi pemasaran.
  • Membantu dalam pelaksanaan program dan kempen.
  • Memantau dan mendokumentasi liputan media berkenaan syarikat.
  • Mengurus laman web dan akaun media sosial syarikat.

Klik di sini untuk butiran mengenai Deskripsi Tugas

Penolong Pegawai Alam Bina dan Pengurusan

  • Melaksanakan lawatan tapak dan aktiviti pemantauan.
  • Membantu dalam penyelenggaraan pangkalan data warisan binaan.
  • Membantu dalam pendokumentasian dan pelaksanaan dasar.
  • Membantu dalam penyediaan laporan pemuliharaan.

Klik di sini untuk butiran mengenai Deskripsi Tugas

Penolong Pegawai Warisan Kebudayaan

  • Membantu dalam hal ehwal berkaitan warisan budaya.
  • Membantu dalam pelaksanaan projek.
  • Melakukan libat urus bersama komuniti dan pihak berkepentingan.
  • Melakukan penyelidikan dan dokumentasi.

Klik di sini untuk butiran mengenai Deskripsi Tugas

Penolong Pegawai Kewangan dan Akaun

  • Membantu dalam urusan transaksi akaun.
  • Membantu dalam pengurusan rekod perakaunan.
  • Mengurus rekod aset tetap.
  • Mengemaskini sistem perakaunan.

Klik di sini untuk butiran mengenai Deskripsi Tugas